تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

رادوشویچ کابوس تمام نشدنی پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۷۷۵۸۵
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶
رادوشویچ کابوس تمام نشدنی پرسپولیس
دروازه بان کروات از باشگاه پرسپولیس به خاطر کتمان حقیقت شاکی است.

به گزارش شهرآرانیوز، بوژیدار رادوشویچ با طلب ۸۰۰ هزار دلاری اش از باشگاه پرپسولیس به نوعی یکی  از کابوس‌های تمام نشدنی رضا درویش بوده است.  

این دروازه بان که اخیرا قسط سوم ۲۰۰ هزار دلاری اش را از باشگاه پرسپولیس با تاخیر چند روزه گرفت ابتدا از این باشگاه پیگیر شد که این تاخیر به چه علت بوده است. گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی می‌شوند، چون محدودیت انتقال پول دارند در چند بخش طلبش را ارسال کردند، اما همه ارسالی‌ها تا قبل از تاریخی بوده که در تفاهم نامه تعهد داده اند.

رادو ابتدا در این زمینه سکوت می‌کند، اما بعد از پیگیری‌های وکیلش متوجه می‌شود که باشگاه پرسپولیس ۱۶۰ هزار دلار برای او انتقال داده و ۴۰۰ هزار دلار دیگر بعد از تاریخ اعلام شده بوده است. رادو به خاطر همین عدم صداقت حالا از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده که ۲۰۰ هزار جریمه دیرکردش را از این باشگاه بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در تفاهم نامه با رادو تعهد داده که بابت حتی یک روز تاخیر در اقساطش  ۲۰۰ هزار دلار جریمه دهد و از قرار معلوم الان باید این جریمه را پرداخت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->